Mistäkö on kyse? Flight Simulator X- harjoittelusta perjantai-iltana tietysti... :)
Näytetään tekstit, joissa on tunniste FSX. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste FSX. Näytä kaikki tekstit
perjantai 1. toukokuuta 2009
Lento
.
Kävin lentelemässä luoteis-Yhdysvalloissa Washingtonin osavaltiossa vuoristoreitillä. Kuva on otettu Methow Valley:n lentokentän luoteispuolella matkalla Lost River- vuoristokentälle Stehekin State:ssa.
Mistäkö on kyse? Flight Simulator X- harjoittelusta perjantai-iltana tietysti... :)
Mistäkö on kyse? Flight Simulator X- harjoittelusta perjantai-iltana tietysti... :)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)