skip to main | skip to sidebar

MITIM - opiskeluhuomioita

Raatikaisen päiväkirja MITIM- opiskeluohjelman ajalta Pietarissa, Lappeenrannassa, Kööpenhaminassa ja Helsingissä. Kaikki mahdolliset yhteneväisyydet todellisten tapahtumien ja ihmisten kanssa ovat täysin sattumanvaraisia ja tahattomia.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste estetiikka. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste estetiikka. Näytä kaikki tekstit

lauantai 5. syyskuuta 2009

Kumpi on kauniimpi?

.
Mielipiteitä kaivataan. Kumpi pyörä on kauniimpi?

Lähettänyt Pasi alias poppeli klo 15.44
Tunnisteet: estetiikka, pyöräily
Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

FEEDJIT Live Traffic Map

Kilpailuja

  • Du- ja triathlonkilpailut 2010

Blogiarkisto

  • ▼  2010 (110)
    • ▼  heinäkuuta (2)
      • Blogi sulkeutuu matkalla uusiin tehtäviin
      • Herra Maisteri
    • ►  kesäkuuta (8)
    • ►  toukokuuta (4)
    • ►  huhtikuuta (20)
    • ►  maaliskuuta (23)
    • ►  helmikuuta (29)
    • ►  tammikuuta (24)
  • ►  2009 (334)
    • ►  joulukuuta (21)
    • ►  marraskuuta (36)
    • ►  lokakuuta (31)
    • ►  syyskuuta (50)
    • ►  elokuuta (29)
    • ►  heinäkuuta (3)
    • ►  kesäkuuta (13)
    • ►  toukokuuta (39)
    • ►  huhtikuuta (35)
    • ►  maaliskuuta (26)
    • ►  helmikuuta (17)
    • ►  tammikuuta (34)
  • ►  2008 (186)
    • ►  joulukuuta (32)
    • ►  marraskuuta (40)
    • ►  lokakuuta (51)
    • ►  syyskuuta (51)
    • ►  elokuuta (4)
    • ►  heinäkuuta (8)