Luennon aluksi hän sentään kertoi, mitä artikkeleita meidän on syytä lukea. Valitettavasti en vain saanut (tästäkään) osioista selvää...
Kun katselen luokassa olevia 21 henkilöä, näen seuraavaa:
- 1 kirjoittaa tietojohtamisen raporttia (tiedän, koska olen ns. chat- yhteydessä häneen koneella...)
- 1 surfaa verkossa
- 1 ihmettelee omaa tietokonettaan
- 1 haukottelee autuaasti
- 2 juoruaa muita asioita
- 1 nukahtaa kohta
- 1 tuijottelee kattoon
- 2 juttelee keskinäisiä asioitaan
- 1 päivittää blogiaan
- jne.
Mistä näitä akatemian ulkopuolisia huonoja luennoitsijoita sikiää? Ei se, että on töissä yliopiston ulkopuolisessa alan yrityksessä tarkoita sitä, että henkilö pystyy opettamaan alaa. Kokemusta voi olla vaikka toisille jakaa, mutta ainakin tässä tapauksessa henkilö ei:
- ymmärrä mitä kaikkia laadullisen tutkimuksen menetelmätarpeita opiskelijoilla voi olla
- osaa opettaa
- pysty puhumaan riittävän hyvää englantia (samtiims peepel vich shaans opiinion aar lujaal)
Jerevan
• Meiltä kysytään:
On sanottu, että neuvostoliittolainen maanviljely on maailman korkeimmalla tasolla, koska se tuottaa neljä satoa. Pitääkö tämä paikkansa?
• Me vastaamme:
Periaatteessa kyllä. Ensimmäinen sato saadaan Venäjältä, toinen Puolasta, kolmas Tshekkoslovakiasta ja neljäs Unkarista.
.
2 kommenttia:
Can honestly say that I was surfing in net all her lectures - I was trying not to listen to THAT english and her "Bla-bla-bla".
Does she still use them when she cannot remember english words?
Yes, she uses bla-bla-bla a lot.
Also her favourites are interesting (pronounced intereestink), absolutely (absuluteeli) and which (wich).
She IS one of the best!
Lähetä kommentti