
Herralla on kiire opettaa kaikki haluamansa asiat käytettävissä olevissa kahdessa päivässä. Harmillista on, että hän kertoo asioita jotka muut luennoitsijat ovat jo jutelleet aikaisemmin. Näin aikaa menee asioihin, jotka eivät tuota lisäarvoa. Kiireensä takia hän ei halua meidän kysyvän tai keskustelevan tunnilla! Suorana lainauksena häneltä "I do not like you talking in the class as it disturbs my concentration...". WTF???!!!
No ei osallistuta opetustapahtumaan sitten...
Kuka opettaisi näille sankareille pedagogiikkaa ja ajatuksia oppimiskäsityksistä? Monen luennoitsijan kohdalla ensimmäinen merkki kyvyttömyydestä opettaa on, kun he kirjaavat sekaisin opetus- ja oppimistavoitteeita.
Toinen merkki on, että opetustapahtumassa ei näy minkäänlaista oppimisprosessin käyttöparadigman soveltamista.
.