sunnuntai 25. tammikuuta 2009

Höpöjä puhuin

.
Minähän olen puhunut, tai kirjoittanut, ihan höpöjä.

Syödessäni pelmeenejä sunnuntai-illan illalliseksi, piipahti ystävällinen naishenkilö tarkentamassa tenttikirjan alueen. Kirjasta tarvitseekin lukea vain noin puolet. Tämä siten, että osat "Analysis and presentation of data"- kappaleesta eteenpäin, ja se mukaanlukien, jäävät tentin ulkopuolelle.

Samoin toinen ystävällinen sielu soitti ja kysyi, mikä artikkeli pitää tenttiin lukea? Olin unohtanut koko asian! Laadullisen osion materiaaleihin kuuluu myös "You, Ji-Seun & Kaltenbach, Edeltraud. Possibilities for ethnographic research: How to raise the validity of findings and to facilitate a better and deeper understanding of your products and customers. In Mouncey, P. & Wimmer, F (Eds.). 2007. Market research best practice. John Wiley & Sons. pp 276 - 290."

Näillä eteenpäin!
.