keskiviikko 23. syyskuuta 2009

Chainreactioncycles.com - ja voihan nenä!!

Tämä ei voi olla totta...!?

Olen odottanut koko päivän kotona uupuvia Chainreactioncycles.com:in (CRC) paketteja saapuvaksi kuriiripalvelun GLS:n tuomina. Paketit ovat olleet matkalla 12. ja 16.9. lähtien.

Kun alkoi näyttämään huonolta, kurkistin GLS:n seurantajärjestelmään. Toisen paketin kohdalla lukee "Stored" and toisen "Inbound to GLS location". Jos ne olisivat tulossa, tilan pitäisi olla "Out for delivery on GLS vehicle "

Soitin heille ja hups, juu, olivat taas jääneet varastoihin. Kahteen eri varastoon... Mutta tuovat kyllä huomenna....

Niin varmaan, mutten voi enää odottaa kolmatta (!) päivää kotona heidän rikottuja lupauksiaan. Olin hieman pahana, koska tämä oli toinen kerta peräkkäisinä päivinä, kun sopimuksesta huolimatta jakelua ei tehdä.

Vaan minkäs mahtaa. Koettavat saada jakelun suoritetuksi ensi viikolla maanantaina.

Korvauksista he eivät suostuneet keskustelemaan, joten lähetin pitkän mutta tiukanystävällisen viestin CRClle. Valitin heidän palvelutarjoajansa onnettoman huonoa suorituskykyään ja kysyin, miten CRC aikoo tulla vastaan.

Saa nähdä, mitä kirjoittelevat. Tästä riippuu, tulenko koskaan käyttämään tätä yritystä pyöräilytarvikeostoihini...

Minua ei kiinnosta, onko logistiikkatoiminnot ulkoistettu vai ei. Minua kiinnostaa palvelutaso, josta olen maksanut CRClle. He hoitavat asiat eteenpäin.

Huh, johan helpotti...